Hyundai Tucson дебютира през 2004 г. и вече две десетилетия завладява сърцата на европейските шофьори, утвърждавайки се като водещ модел в SUV сегмента с над 2 милиона продадени автомобила на стария континент.
През 2024 година той отбелязва своята 20-та годишнина с нова, ексклузивна версия, която обединява уникални детайли, модерен дизайн и иновативни технологии.
Версията по случай 20-годишнината на модела е със стартова цена от 87 150 лв.
- Ексклузивен дизайн и лого по случай 20-ата годишнина на модела, изобразяващо гигантски кактус сагуаро. Кактусът сагуаро, който вдъхновява дизайна на логото за юбилейния Tucson, е емблематичен символ на американския запад и може да бъде видян само в пустинята Сонора, близо до Тусон. Сагуарото не само впечатлява със своите размери, достигащи до 20 метра, но и олицетворява устойчивост и сила – качества, присъщи и на Hyundai Tucson.
- Нов екстериорен цвят: Pine Green Matte, подчертаващ атлетичния дизайн на TUCSON и придаващ му ултрамодерен вид. Черните рамки на прозорците и страничните огледала, както и специалните 19-инчови джанти, добавят стил и елегантност.
- Интериорни подобрения: ексклузивни седалки и подглавници с емблемата на юбилейния модел.
Моделът е произведен в Европа, специално за европейския пазар, и продължава да утвърждава Hyundai Tucson като бестселър сред SUV автомобилите на континента.
Hyundai Motor Company е създадена през 1967 г. и присъства в над 200 страни, в цял свят. Подразделението на южнокорейския производител в Европа отговоря за продажбата и сервизирането на автомобили с марката Hyundai в 47 европейски държави чрез 2279 търговски обекта. Повече от 70 процента от превозните средства, продавани от Hyundai в Европа, са модели, проектирани, тествани и произведени в двете eвропейски фабрики на марката.
Оставете коментар