Новият Bayon може да се похвали с отличителен дизайн, проектиран специално за европейския пазар. Дневните LED DRL светлини създават светлинния отличителен подпис Seamless Horizon. Формата и шарката на предната броня, както и решетката на радиатора са подобрени, за да създадат по-смел и мощен външен вид. Задната част също разполага с преработен дизайн на бронята, добавени са и нови 16- и 17-инчови джанти.
Предлагат се общо девет екстериорни цвята, от които четири нови: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic и Vibrant Blue Pearl. Допълнителен двутонален покрив във Phantom Black също се предлага в комбинация с няколко екстериорни цвята.
Усъвършенствана свързаност и технология
В съответствие с ориентирания към клиента подход на Hyundai, новият Bayon предлага усъвършенствана технология за свързване. Неговият съвременен дигитален кокпит и първокласните функции за информация и развлечения са още по-клиентски ориентирани, благодарение на въвеждането на актуализации на карти по въздуха (OTA).
Клиентите вече се наслаждават на 4,2-инчов LCD клъстер и 10,25-инчов екран за аудио-визуална навигация (AVN) дори и в стандартно ниво на оборудване.
Два USB-C порта – един отпред и един отзад – улесняват едновременното зареждане на съвременните смарт устройства. Предният USB-A порт предлага и трансфер на данни, което позволява на пътниците да свържат телефона си към информационно-развлекателната система на автомобила. Първокласна звукова система Bose допълва пакета, обещавайки на пътниците висококачествено озвучаване благодарение на своите осем високоговорителя – включително субуфер.
Подобрено вътрешно осветление
Новият Bayon се отличава с просторен, добре осветен интериор, със силен акцент върху максимизирането на комфорта на пътниците, както и големият обем на багажника. Обновеният модел е заменил електрическите крушки с LED технология и има опция за многоцветно амбиентно осветление, което позволява на пътниците да регулират цвета на вътрешното осветление, за да пасне на тяхното настроение.
Безопасност от последно поколение
Редица функции за полуавтономно шофиране отличават новия Bayon, най-малкия член на SUV семейството на Hyundai, от неговите конкуренти. Асистентът за следване на лентата (LFA) поддържа автомобила в средата на лентата за движение. Асистентът за избягване на челен сблъсък (FCA) първо издава аларма, след което, ако е необходимо, задейства спирачките, за да предотврати евентуален сблъсък. Тази функция включва разпознаване на автомобили, пешеходци и велосипедисти, както и Junction Turning, което може да задейства спирачките, за да предотврати сблъсък с насрещна кола при завиване на кръстовище. Друга усъвършенствана функция, базирана на навигация интелигентен круиз контрол (NSCC), използва данни от навигационната система на автомобила, за да регулира автономно скоростта при шофиране по магистрала или скоростен път.
Асистентът за избягване на сблъсък в мъртвата точка (BCA) използва множество сензори, разположени около автомобила, за да следи завоите и, ако бъде засечено друго превозно средство, се появява визуално предупреждение на страничните огледала. Когато е необходимо, BCA действа върху диференциалната спирачка, за да избегне сблъсък или да намали щетите от удара.
Очаква се производството на новия Bayon да стартира пролетта на 2024 г, а само няколко месеца след това да е по европейските пътища.
Оставете коментар