Hyundai обяви предстоящо пускане на пазара на нов IONIQ 5 и нов IONIQ 5 N Line.
Новият IONIQ 5 вече разполага с увеличен от 77,4 кВтч на 84,0 кВтч капацитет, което от своя страна увеличава и пробега на автомобила.
Екстериорните подобрения включват изискана V-образна гарнитура и обновени предна и задна брони. Дължината на IONIQ 5 се увеличава с 20 мм до 4655 мм, докато другите външни размери – ширина от 1890 мм, височина от 1605 мм и междуосие от 3000 мм – остават непроменени. За да се подобри още повече динамичния външен вид на IONIQ 5 и неговите аеродинамични характеристики, задният спойлер е удължен с 50 мм, а автомобилът вече може да се похвали с нови аеродинамични джанти.
Интериорът на автомобила предлага подобрен комфорт и същевременно практично пространство. В централната конзола, горната част на Universal Island вече разполага с физически бутони, които управляват често използвани функции, като подгряването и обдухването на седалките на първия ред, отоплението на волана и асистиращите функции при паркиране. Освен това, с цел да се подобри практичността, подложката за безжично зареждане на смартфона е преместена от долната в горната част.
IONIQ 5 е и с нов дизайн на волана с интерактивни пикселни светлини, раположението на бутоните на инфоразвлекателната система и климатика е подобрено, за да е по-удобно за пътниците.
За да повиши удовлетворeността на клиентите си, Hyundai е внедрила в IONIQ 5 нова информационно-развлекателна система от следващо поколение, наречена Connected Car Navigation Cockpit (ccNC). Автомобилът разполага със софтуер, позволяващ OTA актуализации.
Освен това Hyundai Motor въвежда няколко нови функции за безопасност и удобство на водачите и пътниците. Те включват волана с Hands-On Detection (HOD), асистент за поддържане на лентата, дистанционен интелигентен асистент за паркиране (RSPA 2) и асистент за избягване на сблъсък при паркиране напред/странично/заден ход (PCA-F/S/R). Добавени са и интелигентна система за предните светлини (IFS), Digital Key 2, вградена камера и възможност за дистанционно сгъване на седалките на втория ред.
Новият IONIQ 5 има модифицирани амортисьори, които помагат за изглаждане на вибрациите от пътя, осигурявайки по-плавно шофиране. Увеличена е твърдoстта на “кожуха” на кормилната рейка, за да се намалят вибрациите във волана. Усилена структура в долната задна част на купето подобрява стабилността и управляемостта. Здравината на каросерията е увеличена, за да се намалят нискочестотните вибрации и шум, идващи от окачването и гумите. Оптимизираното управление на инвертора на задния електромотор допълнително допринася за намаляване шума в купето. Добавена е и звукоизолация в зоната около двигателя и задните гуми, която също допринася за редуцирането на шума.
По отношение на безопасността, каросерията, предните и задните врати и частите на B-колоната са подсилени, за да се подобри защитата при страничен сблъсък. Автомобилът разполага и със система от осем въздушни възглавници, включително странични въздушни възглавници на втория ред, за повишена безопасност.
Към гамата от електрически автомобили на Hyundai се присъединява и новият IONIQ 5 N Line. Той ще се предлага като допълнителен пакет – спортен вариант, позициониран между подобрения IONIQ 5 и високопроизводителния IONIQ 5 N. Очаква се N Line да отговори на повишеното търсене на спортен стил, привлекателен за клиенти, които обичат динамично шофиране.
IONIQ 5 N Line може да се похвали с по-агресивен, спортен преден и заден дизайн с уникални брони, стилни странични прагове и набор от специални 20-инчови алуминиеви джанти. Купето е с характерния ексклузивен дизайн N Line с N Line волан и табло, ексклузивни N Line метални педали, черен таван, специални спортни седалки с логото N, червени контрастни шевове и две опции за цвят на седалките, създавайки завладяваща, динамична среда на шофиране.
Подобреният модел IONIQ 5 и новият IONIQ 5 N Line са планирани да влязат в производство края на първото полугодие на 2024 година.
Оставете коментар